hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2003-11-10 16:17:26

Hello
Bele lehet tenni, nem is olyan bonyolult,le tudom írni, hogy működik, és az tis, hogy hova mit köss, de ez a D,M,B nekem nem sokat mond.
Elvileg kell lenni egy gerjesztő szálnak (2 álórész tekercs van, és a teljes teljesítményt csak a 2 együtt tudja leadni. Vagyis az egyik tekercsel tudod szabályozni a dinamót.
Vagyis kell lenni egy - nak (ez lehet a dinamó házán is testelve) egy + nak (amin tölt a dinamó) egy szabályzó nak, és persze egy visszajelzőnek. ennyi. Ez a D,M,B biztos valami Jaffa háziszabvány :-) Általában a dinamó felé 2 szál megy a vékonyabb a gerjesztés. Viszont a MZ sima Bosch szabvány így a bekötése egyszerű.
Következőképp:
51= + (az akku felé)
DF= gerjesztés (a dinamó felé a vékonyabb szál)
D+= töltőszál ( + a dinamóról, a vastagabb szál)
61= Visszajelző
D-= test (ha külön jön test szál a dinamóról az is ide)
Mint mondtam a jawa-t nem ismerem, de úgy tudom a régi jawa pozitív testelésű volt. Na ha ez is olyan akkor nem lehet átkötni, mivel a MZ fesszabályzó D- szála össze van kötve a fesszab házával. Vagyis ha + testelésű a jaffa, akkor nagy marha zárlat kerekedik a dologból!

Üdv Attila
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu