hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 11. szombat 
Ágota

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-06-22 21:08:45

Szia Öregapó !
Ha felhábordtál, annak csak örülhetek. Azt támasztja alá, hogy a gyanú nem igaz.
Ez esetben az elnézésedet kérem !!

Amit a alacsony feszültségről, a szűk dobozról, az elégtelen hűtésről írtál, azzal mind egyetértek.

Amúgy 6 V-os kapcsolás létezett előbb, mert arra volt igazán szükség. Nem terveztünk át semmilyen létező 12V-os kapcsolást. Akkor láttunk neki a tervezésnek, amikor próbaképpen kimértem egy DDR hall ic-t, és már 3,5 V-os tápfeszültségtől működött, ergo kiderült, hogy 6V-hoz is jó.
Ezután vettünk egy üres papírt, rajzoltunk rá egymás mellé 3-3 db pnp tranzinsztort, fent egy +6V-os vonalat, azután minden tranyó kapott egy bázisosztót, összekötöttük őket, és végül mellé rajzoltuk a minimálisan szükséges diódákat (polaritásvédelem és trafó-visszarugdosás elleni védelem). A minimális egyszerűségre törekedtünk. A tranzisztorok kapcsolóüzemben működnek, vagy zárva, vagy nyitva vannak. Ez a gyújtás gyakorlatilag olyan egyszerű, hogy nem lehet elrontani.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu