hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2005-06-11 15:03:46

Balra semmiképp nem szabad húznia. Ne felejtsd el, hogy vészfékezésnél arra fog sodródni, amerre húz.Nem jó találkozni a szembőljövővel.A beállításokat kéne megcsacsognunk, mert az enyém jobbnak tűnik.
Az egyértelmű a beállítási rajzon, hogy mit , honnan kell mérni. Én műanyag virágládákra tettem harmincas zártszelvényeket.A motornak viszont a rajzzal ellentétesen, tehát nem balra, hanem az oldalkocsi felé kell ha jól emlékszem két fokot dőlnie.A szitálást a kevés összetartás is okozhatja. Ha túl nagy, akkor viszont nehezebb egyenesből kitéríteni a gépet.Szerintem növelni kell nálad a kerékösszetartást.Az egybenfutást a motornál egyszerre mindkét oldalon ellenőrizd, mivel a hátsógumi öblösebb, csak így nem tud becsapni a dolog.
Ennek a robosztus váznak nem szokása elcsavarodni, hacsak nem kap irdatlan nagyot, viszont annak jól látható jelei lennének.A hátsó lengőkart tudod csak egyszerűen ellenőrizni, mérőszalaggal mérd meg a hátsó telók csavartávolságát.
Mondjuk az nem lenne baj, ha az első és főleg a hátsó kerék távtartója megfelelő hosszúságú lenne.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu