hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


motomen - 2005-06-01 18:28:38

Az etz vázzal az a gond amiért befuccsoltak mint krossz motor hogy nagyon merev. A váza vékonyfalú, nagy átmérőjű szelvény. A gond vele hogy nem képes rugózni, semmilyen szinten. Nem számitottam ki hol van az etz-n a legnagyobb igénybevétel, de valahol hegeszteni kellet... Ezért van a gerinc szelvény bekötésénél annyi csomóponti lemez. És ezt mentesíti hogy a segéd váz bekötő csöve nem a csomópontba csatlakozik hanem feljebb kicsit, a gerincre.
A szitálásnak sok oka van. Egyik hogy kevés súly van az első keréken, ez főleg a kis etz-re jellemző. Azt erősíti hogy sokszor túl van töltve az első teleszkóp vagy a hátulja van túl terhelve, két személyre állítva. Ami viszont a fő oka hogy a lengő villa gumi szilentblokkal van bekötve a máshol megszokott gördülő csapágyak helyett.
Jawat nem javítottam, de más térhálós meg bölcső vázat igen. Amúgy a törött etz is györődve volt, nem rapadt meg szakadt. Az első kerék becsúszott a blokhhoz. Majd keresek róla képet ha megvan még. Csővázat javítani könyebb. Az etz vázat mert vékony falú és általában gyűrödik, nehéz javítani.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu