hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-06-01 00:13:43

Nagyon nem azonos elvek szerint készült az etz és a Jawa.Ilyen alapon azonos elven készült a zsiga, és a Volvó...Első különbség: Két henger. Már ez javítja a hatásfokot.A következő az, hogy máshogy van méretezve a kipufogó, szívó rendszer.Ez, és az ismereteim szerint a hosszab löket eredményezi az alacsonnyabb optimális fordulatszámot. Ezért van az, hogy a TZ pörgősebbb, de gyengébb.Egyébbként a jawa gyártott, most meg nem mondom milyen tipus jelzéssel a 70 es években szinkron gépeket. Az végképp külön eset. A hengeresek egymással össze vannak réselve,Egymást segítik a hengerek. Egésszen kiválló a hatásfok az előállítási áron kívül nem értem, miért nem terjedt el. Nekem volt ETZm is, mint már írtam. Nem az említett rosszabb hatásfoka miatt nem azt vettem újra, hanem a váza miatt. Mióta láttam lebontva, csupaszon az ETZ vázat, többé nem tudok benne megbízni. Zárt szelvényből készül, teljesen merevítések nélkül. A legkritikussabb helyeken hegesztések. Aki nem hiszi el, hogy gyenge és sérülékeny, és ért a statikához, nézzen meg egy csupasz ETZ vázat. Halálbiztos, hogy nem fog tetszeni neki a látvány.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu