hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 11. szombat 
Ágota

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-04-21 11:27:49

garde !
Ilyet én is tapasztaltam már, de annak egész más volt a megoldása :)
A 350-es csepptankos csinálta egyszer, hogy kb 5 percnyi 100-110-es tempónál egyszercsak elszegényedett a keverék, ennek következtében a motor kezdett gyengülni (forgott az, csak az mintha erő elszállt volna) és persze elkezdett rettentő mód kopogni. Üresbe tettem, félreálltam, és az motor alapjáraton is pörgött 3-4 ezret, majd kb fél perc alatt szépen visszaállt a normál döcögős alapjárat. Ezt eljátszotta velem háromszor, mire rájöttem, hogy mindössze a benzicsap van eldugulva pont annyira, hogy a 100-110 km/h-hoz tartozó terheléshez már annyi benzin kell a motornak, amennyi nem tud utánafolyni a benzicsapon át ezért szép lassan lecsökken a benzinszint az úszóban.
A jawa benzincsapban alapból kicsi lukak vannak, ha eldugul, vagy a gumi kirojtosodik, az épp elég egy ilyen jelenséghez.
Az írod, hogy neked szembeszélben jelentkezik : szembeszél -> nagyobb terhelés -> nagyobb gázt húzol -> több benzint igényel.
Kopogós hangot írsz : ez is stimmel.
A tranzisztoros gyújtás vagy működik, vagy nem, olyan nincs, hogy 100-nál leáll.
Ha meg 100-nál leállna egy hengered, az majdnem olya mintha levennéd a gyújtást.
Szóval szerintem a benzincsapot is vedd be az átnézendők sorába, a gyertya és trafó mellé, ebben a sorrendben.

Ja és engem is érdekelne, hogy a Te 638-asodban hogyan állnak a trafók: egymás mellet vannak (párhuamosan) vagy egymás tengelyvonalában.
Még valami : amit a www.e-gyujtas.fw.hu oldalon írtam, hogy a trafók nem lehetnek egymás tengelyvonalában, az feltehetőleg csak a 6V-os, dinamós rendszerekre vonatkozik, mert a 12V-os Jawaban a fogyasztók tápfeszültsége a diódahíd egyik végén van, így a trafók bármekkora feszültsége rúgnának vissza a tápfeszültségre, azt a diódák levezetik. (azért ez még egyszer kimérem rendesen a saját 638-asomon, ha kész lesz :)

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu