hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2005-04-17 23:12:13

Nem tudom, én sosem taxiztam és egyelőre nem is fogok, bár tény, hogy mint mindenki, többnyire magam is a városban közlekedek: 4-5, max 10 km-es távokon járok intézni az ügyeimet, de ezeken az etapokon rendesen vissza is tölti a generátor az akkut, sosem kellett kivennem, télen se, nyáron se, állandó használatban sem, egy két hét állás után sem. Igaz, naponta max 6-7 indítást eszközlök, de azt viszont egy rendes, jó állapotu 1500-os motoron, nem nulla kompressziós kispolszkin.
Azt nehezen tudom elképzelni, hogy egy gyártó "kétféle minőséget" gyártson kétféle színben. Azt még csak-csak el tudnám képzelni, hogy ha azonos gyártmányon belül volna I. oszt. és II. oszt. matricával ellátott darab valamilyen meo szempont alapján, de azt el sem tudom képzelni, hogy a doboz szinezésén kívül mit lehet megváltoztatni egy szárazon szállított akku gyártástechnológiájában?
Akárhogy is, az én tapasztalataim azt mutatják, hogy egy rendes, generátoros gépnél, ahol a töltőberendezés minimális gondozást kap, gyakorlatilag bármilyen akku megfelel. Jó, a dízel autók téli indítása tényleg más műfaj, de mi itt alapvetően berugós motorokról beszélünk, ahol az akkuról a gyújtás megy kb. fél percig, amíg a motor felpörög, és a generátor/dinamó tölteni kezd. Erre szinte bármi jó.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu