hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-04-03 11:48:09

Egyet kell, hogy értsek Matyával. Nekem eddig minden motorom olcsón, de gatya állapotban lett véve, majd a vásárlás után max egy hetet mentem vele, ha egyáltalán üzemképes volt. Utána minden esetben egy teljes felújítás következett, a fényezéstől a kerékcsapágyakon és az elektromos rendszeren át a blokkig, rendszerint fúrással és főtengelyfelújítással. Persze soha nem vettem csak azért motort, hogy legyen. Általában e tél végén megvett gép a nyáron már komoly túramotorrá lépett elő. Megbízni meg csak abban bízok, amit ismerek csavarról csavarra és én felelek azért, hogy milyen minőség került bele.
Motort (blokkot) felújítani sokféleképpen lehet : az olcsóságot és minőséget egyaránt szem előtt lehet tartani, de a kettő általában kizárja egymást.
És amennyiben a jóakarat és a pénz megvan, az még mindig kevés a minőséghez. Találkoztam nem egy olyan motorral, amire vagyonokat költöttek a minőség reményében, de megfelelő információk hiányában a naiv tulaj lelkiismeretlen gépműhelyek és kapzsi boltosok könnyű prédája lett.
Azt pedig soha nem értettem, hogy miért költene valaki sok pénzt egy "szép és jó" motorra, ha utána eladja.

Jawa350_638 !
Eladható lehet a motorod akár itt a fórumon is, de a 180ezer környéki vételárhoz egy kicsit részletesebb leírás kell, hogy társuljon. Pl :
mikori a felújítás, ki rakta össze (otthon vagy szerelő, szerelő neve, főleg ha ismertebb)
Melyik gépműhelyben fúrták, melyikben újították fel a főtengelyt, milyen dugattyúk, tűgörgők, csapágyak vannak benne, milyen szimeringek. Mennyit mentél vele azóta (be van-e járatva), milyen olajat használsz, hogy kevered, stb. stb.
Engem ilyenek érdekelnének, ha vevő lennék. Továbbá komoly vevői szándék mellett ilyen vételárnál még a hengert is lehuzatnám mielőtt megveszem.
Aztán ha nem gyári szlovák az a dugattyú, ha párezer km után már kottyan a hajtókar, ha sonkaperselyezéssel lett felújítva, ha ki van száradva, ha kosaras tűgörgők vannak felül, ha nincsenek az ablakok élei leköszörülve (letörve), ha nem stimmel a vezérlés, ha általam nem odavalónak ítélt tömítőanyaggal van összerakva a blokk, stb. stb.
És ha mindent profinak találok, csak akkor venném meg, vagy akkor tanácsolnám megvételre.

Üdv,
Peti74

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu