hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2004-12-29 13:12:08

no az enyim ugyan nem ment annyit, 110-nél már ötezres fordulaton bőgött a motor, és kormányozhatatlanul repült az orra az út fölött. Talán motorikusan bírta volna még, de ezzel a kispolszki szintű futóművel...?! Hogy mennyire volt tartós, nem tudom, hozzám már mint elaggott huszonéves járgány került, olyan előre nem látható fáradásos törések jöttek ki rajta, hogy sokszor megizzadt az őrangyalom. Lecseréltem egy azonos koru nagypolákra, és a vételi revizió óta a szokásos karbantartáson kívül semmi bajom nem volt vele, marhára nem bántam hát meg. (Pedig ez is sokat látott darab: állami kocsi volt.) Az álláspontoddal nem, illetve csak részben értek egyet, sok szerelő rossz nézni, mit csinál, meg aztán más kocsiját normában senki se úgy szereli, mint a sajátját. Szvsz. a legjobb a takarékos nyugdíjas vagy a kivont kocsi, mert ami még nincs *agyonszerelve* annál könnyebben visszaállítható az eredeti állapot egyszerű eszközökkel. (Pl. egy rozsdás de eredeti sárhányóívet kivághatsz "szamárvezetővel", helyibe teszel egy darab lemezt, behajtod, és jézus. Viszont egy össze-vissza toldozott-foltozott ívet már kizárólag új elemmel lehet szépen lejavítani, az meg vagy van, vagy nincs.)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu