hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Ecoracer - 2004-11-25 14:36:32

Az alapjáratinál nagyobb vákuumot szinte csak tolóüzemben lehet elérni. Azt a membránt, ami érdemben szabályozni tud, azt az alapjárati vákuum koppanásig húzza. Alapjárati vákuum több, mint 0,5bar, a szabályzó véghelyzete 0,38bar (Skoda). Persze ha a leállás határán bukdácsol a motor, akkor nem biztos. Szerintem egyszerűen azért van így kötve, mert jobban közelíti az ideális görbét, a motor nyugodtabban jár, jobb a gázreakciója, meg ilyesmi. Vagy csak véletlen eszébe jutott valakinek, és bejött. Mint annak idején a kerék.
"ezért tervezték ellenrugóval." Rugó nélkül hogy szabályozhatna valamit? Mi tartana a változó vákuummal változó helyzetben egyensúlyt? Egy véghelyzetbe feszített szabályzónak mi értelme lenne?
"egytorkú komolytalan kütyüknél nem érdemes alkalmazni" Még jó, hogy nem építünk autót, így ezt nem muszáj eldöntenünk. A megfogalmazásod azt sugallta, hogy rosszabbul működik egytorkúval. Meg, hogy nem háborodik fel valaki, aki a versenykarburátorok szerelmese, mert ezek is egytorkúként működnek. Egy szép, fekvő Webert pedig ne gagyizzunk le.:-)
Egyébként szerintem kezdünk a fórum témájából kilógni.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu