hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Ecoracer - 2004-11-25 11:53:52

Azért Te sem egészen. Négyütemű motoroknál alapjáraton is van megfelelő vákuum. Alapjáraton tényleg nem működik a vákuumos szabályzó, de azért, mert a csöve nem közvetlenül a szívócsőbe van kötve, hanem a karburátorban levő furatba. Gondolom, ez a Ladánál is így van, de a csúcstechnikát felvonultató faros Skodáknál biztosan. Ez a furat a pillangószelep zárt állásában a pillangó elé kerül, tehát csak az előtte levő vákuum érvényesül, ami alapjáratban szinte nincs is. Amikor a pillangószelep éle elhalad a furat előtt, akkor már a szívócső-vákuum hat, és megnő az előgyújtás. Az egész varázslatra az alapjárat jobb stabilitása miatt van szükség. A karburátor torkainak számához semmi köze. A régi autóknál egyszerűen teljes terheléshez hangolták a gyújtást, mert nem sokat számított a fogyasztás részterheléskor, sem a károsanyagkibocsátás.
A többi stimmel :-)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu