hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 10. péntek 
Melánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2004-11-25 00:30:37

Nem néztem utána, hogy a kétütemű motor esetén a nagyon magas ford. tartományokban valóban indokolt lehet-e az előgyújtás mérséklése, tehát ezt nem is vitatom egyrészt emiatt. Másrészt viszont feltenném az ebből következő kérdést : A Jawa terhelten , a 4. sebességfokozatban elér-e valóban olyan magas fordulatszámot, amely esetén már előnyös lenne a gyári kereteket meghaladóan az alapelőgyújtás mérséklése / csökkentése /? Szerintem nem, mivel úgy gondolom, hogy az előgyújtás értékét a legmagasabb sebességfokozaton ,terhelt motor esetére idealizálták.Persze ez nem biztos. Viszont,ha mégse éri el ez esetben / terhelten 4.-ben /a motor azt a fordulatot, amelynél talán már vissza kéne venni az előgyújtásból, akkor ezen típus esetén nincs min rágódni. Ha viszont alacsonyabb fokozatban eléri a terhelt motor a vitatott fordulatot,aholis állítólag csökkennie kéne az előgyújtásnak, akkor is csak a gyorsulóképességére hatna ki a gyújtás ekkori módosítása, az kedvezőbb is lehetne. Nem hiszem, hogy ilyen sovány eredményért érdemes ezzel foglalkozni ennél a típusnál.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu