hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


pdaranyi - 2004-11-17 13:07:38

Fullkopy,

"A bal hengered rondán fel van húzva."

??? Ezzel mit akarsz mondani (ezt a kifejezést még nem hallottam)?

"rossz keverékarány"

Kizárt, mivel a sok lerakódást a sok olaj okozza, és az első 1500 km alatt 1:40, utána 1:50.

"gagyi keverékolaj"

Bejáratás alatt Valvoline félszintetikus. Aztán egy liter OMV félszintetikus, aztán visszatértem a Valvoline-hoz.

"nem a bejáratáshoz előírt karbi beállítás"

Első 1500 km alatt tű legfelül, aztán legalul. Mikor fent volt a tű, sokkal aránytalanabbul kaptak anyagot a hengerek, mint mikor legalul volt. 100-as főfúvóka, ami egy kicsit nagy. Legjobb egy 92-es, vagy egy 98-as lenne, de nem hinném, hogy ilyen különbség több lerakódást eredményezne, mint kéne.
És miért lesz több lerakódás, ha nem a bejáratáshoz előírt karburátor beállítással járok. Hiszen olyankor több anyagot kell kapnia, tehát a nem megfelelő beállítás, az nem éppenhogy kevesebb lerakódást okozna? Vagy tévedek?

"rossz előgyújtás"

Na, ebben lehet valami igazság. Ugyanis 2.5 mm-re állítottam be, ami nem rossz, de valszeg nem 2.5 mm-rel FHP előtt gyújtott. Hogy miért? Mert mikor legutóbb állítottam (ezúttal 2.7 mm-re, sokkal jobb lett így), miután beállítottam x mm-re, kicsit megmozgattam a főtengelyt, kalapácsot, és máris nem ott adott szikrát, ahova állítottam. Akár egy-két tized mm-rel máshol. Undorítóan pontatlan ez a szar megszakítós gyújtás!

"nem megfelelő gyertya"

NGK B6HS. Lehet, hogy egy B7HS jobb lenne neki, de szerintem ez nem olyan nagy különbség, hogy sok különbséget okozna a lerakódás mennyiségében.

"Sürgősen találd ki az okot, mivel az enyémben is majdnem ennyi van , generál óta, ha én is szétszedem, és ilyeneket látok, tudjam az okát..."

Nekem nem tűnik olyan nagyon soknak a lerakódás. Bár könnyen előfordulhat, hogy tévedek. Amit feltétlenül ellenőrizz, az a hengerfejt tartó anyák, hogy mennyire vannak meghúzva. Mert osszerakáskor szépen meghúztam őket, ahogy kell, most meg alig voltak meghúzva - egy kicsit fordítottam a kulcson és máris engedtek. Ja, és a bal hengerbe két hengerfejtömítést tettem, gondolom ez sem tett neki jót. A tömítések egyébként szépen megnyomorították egymást, azért kell cserélni. A jobb hengerfejtömítésnek nincs semmi baja, de azért azt is cserélem.


Üdv!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu