hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 02. hétfö 
Melinda, Vivien

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2004-11-03 02:20:30

Először arról kéne meggyőződni, jól sikerült-e a Vartát üzembe helyezni, illetve milyen a pillanatnyi töltöttségi állapota, mekkora feszültséget produkál. Aztán meg kéne mérni a töltést, ez lesz a döntő, és azt is ellenőrizni kéne,/ bár ez igazán nem dominálhatna , tekintettel az oldalkocsisokra, ahol min. 10 watt plusz fogyasztás adódik a kétszer 5 watt helyzetjelző miatt /hogy nem túl nagy teljesítményű-e pl. a fényszóróizzó.A tr. gyújtás áramigényét sajna, én nem ismerem.Mindenesetre, a gyári javítókönyv ami itt fellelhető, tartalmazza a töltőfeszültség mértékét , valamint a kontroll mérési pontokat, amelyeken külön töltő feszültségeket lehet mérni.Szóval nem egyszerű.
Az alapjárat kapcsán: ha már ennyit mentél vele, és erre alkalmas volt, tehát húz, jár a motor magasabb fordulaton és megfelelő nyomatékkal, lehet, hogy csak a karbit kéne kipucolni és rendesen beállítani.
Ha a gyújtás a hibás, azt menet közben is érezned kellett.Mindenesetre, első javítási mozzanat mindíg a gyújtás ellenőrzése, ha az o.k. , következik a porlasztó.Amíg a gyújtás nem jó, tilos piszkálni a karbit.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu