hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


pdaranyi - 2004-10-25 18:12:08

Gyurma,

"Azt a fekkvisszajelzőt hogy is oldottad meg?"

Gondolom a féklámpakapcsolóra gondoltál. Sajnos nem tudtam róla olyan jó képet csinálni, mint szerettem volna.

Szóval az a lényeg, hogy azon a kapcsolón "átmegy" a bowden. Azt húzza a fékpedál és a fékkar is. Már pontosan nem emlékszem, hogy a fékkarral hogy van összekapcsolva.
Mivel a fékkart cserélni kell, a bowden egyik vége szabadon lóg. Ezt kihúzod a kapcsolóból és bedugod a másik végén. Ez azért kell, mert a kapcsoló egyik végén van egy kis hüvely, amit ha beljebb nyomsz, zár az áramkör és világít a féklámpa. Ez a hüvely eredetileg a fékpedál felé néz.
Tehát most úgy áll a helyzet, hogy van a féklámpakapcsoló, amiben benne a bowden, de fordítva, mint eredetileg volt, és az egyik vége szabadon lóg.
Most fogod, és a szabad végét valahogyan fixálod a kapcsolón, de úgy, hogy rászoruljon arra a kis hüvelyre. Ezért mikor a fékkarra rátaposol, az húzza a bowdent, viszont fixálva van a másik vége, ezért azt a kis hüvelyt fogja behúzni és így zárja az áramkört, tehát világít a féklámpa.
Én ezt a fixálást egy bilinccsel oldottam meg úgy, hogy annyira meghúztam a bowdent, hogy világítson a féklampa. Majd lassan engedtem vissza egészen addig, míg kialudt a lámpa, és ekkor meghúztam a bilincsen a csavarokat. Így ha csak egy kicsit is rátaposok a fékpedálra, azonnal kigyullad a féklámpa.
Remélem érthető volt, amit írtam. :) Olvasd el egyszer, nézd meg a képet, amit csináltam a kapcsolóról és olvasd el még egyszer.
Ja, az a két fehér kábel abból a kapcsolóból jön, ami a fékkarnál van.

Tehát külön féklampakapcsolója van a fékpedálnak és a fékkarnak, míg a dobféknél egy, közös, kapcsoló van.

"Minek a tárcsa van rajta v. az is jawa?"

Az is Jawa. De ezt már írtam. Meg azt is, hogy töltsd le a 640-es alkatrészkatalógusát, abban benne vannak a robbantott ábrák, ott megvizsgálhatod, hogyan is néz ki az egész.

"Olyat pl nem tudnánk csinálni, ha te véletlen jársz abba a boltba, megírom pontosan mi kell és utánvételbe elküldöd?"

Az utánvétel macerás és drága dolog külföldre. Mondjuk néha szoktam menni magyarba, feladhatnám ott, de azzal meg az a macera, hogy télen ritkén járok át. Továbbá elég nagy összegről van szó, ezért az tűnik a legjobb megoldásnak, ha az ismerősök beugranak érte. Ha ide járnak áruért, gondolom a szlovák nyelvvel nincs gond. Persze meg kell kérdezni, Szlovákia melyik részébe járnak.
Esetleg lehetne egy olyat csinálni, hogy én elmegyek a boltba, megmondom mi kell, ők elhozzák és félreteszik a nevedre. Ehhez viszont pontosan meg kell egyezni, mikor jönnek az ismerőseid. Ha úgy időzítünk, elmehetek velük a boltba én is.
Ezt inkább mailben beszéljük meg.


Üdv!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu