hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2020-08-20 08:32:40

Dobfék tuning tipp:
Puha, gyorsan kopó fékbetétet használj.

Takarítsad ki a dobfék mechanikáját, és zsírozd be a súrlódó részeket. Agip TOP2000 zsírt használok erre. Szintetikus, víz, és hőálló, nagyon finoman mozog tőle minden.

Fékbetétből az alu öntvény jó, mert merev. Acélból csak a vastag anyagú.
A fék kulcsal érintkező rész azonban acél legyen. Ha nem az, akkor csavarozz rá egy acéllemezt.

Fékkulcsot is esetleg érdemes bereszelni, vagy az előbb említett acéllemez vastagságát variálva beállítani, hogy egyenletesen emeljen a dobbal való érintkezés után.

Fékbowden is legyen jó. Annak a rugalmassága és szorulása a fék kezelhetőségének a legnagyobb ellensége.
Jawa gyári bowden jó volt nekem, de MZ-nél az utángyártott 6mm-es nem ért semmit. Én 10mm-es rozsdamentes, teflonos bowdent csináltattam. Azzal még az egy kulcsos MZ TS fék is olyan lett mintha hidraulikus fék lenne.

:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu