hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 18. csütörtök 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2017-08-21 20:39:31

Én az oldalsó csavarral kezdeném, majd a bowdenen lévő, aztán megint a blokk, így tovább. A kettőt szinte egyszerre állítva szoktam belőni.
De nem vagyok biztos benne hogy ugyanarról beszélünk. A 634 bowden külső része két darabból áll. ezek között van egy csavar ami széttolja a két darabot. Ugyanaz a szerepe mint a többi motoron a karon lévő csavarnak. Nem ütköző, hanem feszesség állító.
Amúgy vigyázz. Ha az oldalsó csavart nagyon betekered, még bowden nélkül is csúszni fog a kuplung. Ha nagyon kint van a csavar akkor meg nagyon feszíteni kell, ha egyáltalán lehet annyira feszíteni a bowdent hogy legalább a kar teljes behúzásakor kiemeljen rendesen. A bowden karhoz való elvezetésével is vigyázz, sehol ne csavarodjon a külső, ne surlódjon a belső szál. A 634 hajlamos szakítgatni a kuplung bowdent ha nem figyelünk rá. Főleg az után gyártottat. Szerencsére szakadás esetén haza lehet vánszorogni a félautomatával. Bár elég macerás a dolog. Volt hozzá szerencsém. Azóta mindig van nálam tartalék.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu