hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2017-08-09 16:29:32

Üdv köztünk!
Inkább ide válaszolok, nem az MZ topikba :)

Lehet hogy jobb választ tud adni olyan aki ismeri a típus sajátosságait.
Nagyon régen volt Jawam, és nem is olyan karburátorral mint a tied. Nem tudom milyen elven működik a tied, de ha felpörög leállás előtt, akkor nem kap elég üzemanyagot.
Azért pörög fel mert előtte sokat kapott a szívató miatt, ami rendjén is van, mert ha optimálisat kapna akkor nem lehetne gyorsítani, egyből lefulladna ahogy ráhúzod a gázt.

Jelen esetben arra tudok tippelni, hogy egy szelep részben lezárja a karburátor szívótorkát és így dúsít. Ekkor a kialakuló vákuum miatt több üzemanyagot tud beszívni, kevesebb levegővel.

Na de ha csak így működik akkor az alacsony benzinszintre utalhat, vagy a főfúvóka, esetleg az alapjárati fúvóka dugulására.
Mivel nem ismerem a karburátort, még az is lehet hogy a szívatónak is külön fúvókája van.

A lényeg, hogy szedd szét atomjaira, pucold ki, az összes fúvókát, járatot takarítsd meg, tömítéseket ha szükséges cseréld, úszószintet állítsd be halál pontosan, a szétrohadt réz alkatrészeket szintén cseréld.
Ha ez megvan akkor jöhet a súbertű és alapjárati rendszer beállítása.

Apropó főtengely szimmering is rendben legyen.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu