hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. június 24. vasárnap 
Iván

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


hzoltaan - 2017-07-25 09:35:53

nna, vegre elkezdtem felszerelni a gyujtast... hat nem vagyok oda erte...
- az alloresz helyere jon az alaplap, de rovid hozza a csavar, raadasul felfekszik a csapagyhazra. Nincs tavtartozva, ami szerintem kellene, mert igy nem lehet rendesen meghuzni, az 5mm alaplap tutti azert egy kicsit deformal, esetleg kesobb lelazul... grrr. (csinalhatok tavtartot)

A vezetekek rovidek. Talan eler az oldaldobozig, hogy feltegyem a gyujtasmodult es a fesszabalyzot... de ha nem? Grrrr

a stator megintcsak tavtartok nelkul van felcsavarozva egy kozpontosito gyuru az egesz, amit tartja. Ok, kozel a csavar, de akkor sem szeretem. Lehetne az a gyuru ugy munkalva, hogy megvezzesse a csavart nem?

De a legmasszivabb: A lendkerek helyzete adja meg a gyujtas idopontjat. Felteszenm, de eleg szivas beforgatni a fotengelyt t-3mm-re, aztan kitekerni a csavart amivel odatekerem, majd feltenni az ekeletlen lendkereket... Mi fogja megtartani, hogy ne porogjon le?
Na majd meglatjuk! Allitolag jol mukodik, de azert most vannak ketsegeim.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17578)
MZ (48857)
Jawa (27030)
Pannónia (6539)
Izs (607)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu