hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2014-12-28 21:59:21

Én nagyon szertem a 634est, pedig pár ezer kilométert le nyomtam 250-és ETZM-vel.
A 634 stabilabb út fekvésű, kevesebbet fogyaszt egy literrel, a végsebessége 10 km/h nagyobb, a gyorsulás kb egyforma. A 6 voltos rendszer gyárilag problémásabb mint az ETZ 12 voltosa, de lehet segíteni a dolgon. Nem véletlenül az ETZ-t adtam el két motorom közül.

A szoci motorok nem hibásodnak meg sokkal gyakrabban mint nyugatiak, ha a felhasznált alkatrészek gyári minőségűek. Ami nem igazán tud teljesülni. Nem kell hatalmas szerszám készlettel járni ha megfelelő időközönként karbantartod a motort. Ha jól végzed a dolgod pár ezer kilométert lemotorozhatsz karbantartás vagy javítás nélkül. A biztonság kedvéért vinni célszerű pár szerszámot , tartalék alkatrészt. Én nem igazán használtam őket, de az ördög sohase alszik, De ezek elférnek a nyereg alatt és a baloldali dekliben. De rakhatod villatáskába is, az nagyon elegáns.
Vásárláskor vedd figyelembe hogy a 634 nagyon lepukkant állapotában is egész jól elmegy. Az indulási kedvét ellenőrizd, ne fogadj el semmilyen magyarázatot arra ha nehezen indul. A nehéz indulás egyik oka lehet a kopott henger illetve bármi mástól lecsökkent kompresszió Ellenőrid a főtengely kotyogását, ütését. A próba körnél többször kapcsoltd végig az összes sebesség fokozatot. A 634 léptető villája, szerkezete hajlamos a kopásra. Ezek javítása nem drága, de szét kell húzni a blokkkot. Ez újonnan vett motornál nem lenne nyerő. Mérd meg a töltő feszt az aksinál mert sok a dinamó forgórész menetzárlat. Olcsón szerezhetsz másik forgórészt, de ha nem nézed meg és nem töltődik az aksi, az nagyon kínos lehet az első utadon.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe,
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu