hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 19. kedd 
József, Bánk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Peet. - 2014-09-10 21:37:23

Nem értem mire gondolsz pontosan.
A rajz szerint amikor a generátor beindul (áramot termel), akkor a 86 -os kapcson feszültség jelenik meg ami a relében lévő tekercs egyik vége (gondolom) és a 0 pedig a másik. Ekkor a relében a létrejövő elektromágnes behúz és megszakítja a 30/51 és a 87a kapcsolatot.
Ez nem az aksit tölti, csak azt jelzi hogy a generátor tekercsein a fázisokon feszültség van. Vagyis feltételezhető hogy akkor töltés van.
A valódi töltést szerintem az egyenirányító végzi, de javíts ki ha tévednék.
Milyen segéd diódahídra gondoltál, vagy mi a nagy áramú dióda híd?
Én legalábbis így értelmezem a rajz szerint.
Ha újra szeretném építeni az egyenirányítást, akkor fázisonként egy kétutas egyenirányítást alkalmaznék legalább 15A es diódával. A dióda azonos kimeneteit összekötném ami adja a + és a - DC kimenetet. Ez menne az aksira külön áramkorlátozás nélkül.
A rajzról ezt látom legalábbis, de kíváncsi vagyok a véleményedre hogy jól látom-e a dolgokat?

:: Fórumok ::
Motoros túra (17972)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu