hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 29. péntek 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Peet. - 2014-09-10 19:23:32

Köszönöm, tökéletes. Pont ezeket a dolgokat akartam még megtudni. Ha jól értem, akkor ha ráadom a gyújtást, akkor az aksi pozitív feszültsége megjelenik a fesszabályzó D+ kapcsán, onnan megy a relébe ezt értem. Ekkor a DF kapcson ami a generátor DF kapcsára csatlakozik megjelenik egy szabályozott feszültség 12V. Tulajdonképpen ez a generátor gerjesztőáramköre ahol folyamatosan folyik az áram független attól hogy be van-e indítva a motor vagy sem, hogy létrejöjjön egy állandó elektromágneses tér.
Azt hittem hogy az állórész kapja a gerjesztést, ott alakul ki a mágneses tér és a forgórészen lévő tekercsekről adja le az indukált feszültséget.
Ezek szerint ez fordítva van. Jól értem?
Akkor gyakorlatilag a fesszabályzó kizárólag csakis a generátor DF pontjára adja a szabályozott feszültséget? Az egész rendszer szabályozatlan feszültséget kap ami közvetlen az aksiról jön? (izzók, trafók ...stb)? Ha igen akkor ez szerintem nem valami jó dolog. Én az aksin 12.9V -ot mértem, az egyenirányítón meg 14V -ot.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu