hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


misi - 2014-08-21 20:16:37

Sziasztok! Segítségre van szükségem! Váltóvillacsere után alapjáraton , állványom teszteltem a motort , pontosabban a váltót. Hozzávetőlegesen kb 20-30 percet működtettem a motor , közel alapjárati fordulatszámon, időnként viszont felpörgettem 2-3 fordulatig. Nagyjából 230-30 perc elteltével a motor felpörgött 4-5 ezer fordulatig. Nem tudtam leállítani sem a gyújtáskapcsolóval, sem a pipák lehúzásával, a kipufogókból fekete füst áramlott ki. A motor leállítása a motor ( karburátor lefojtásával sikerült. Újra szétszedtem a motor, s forgattyúsházban nagyon sok megfeketedett olajat találtam. Átvizsgáltam a blokkot , repedést nem találtam. Újra összeszereltem , szerelőpasztával, a felületeket gondosan megtisztítottam, ellenőriztem sík mivoltukat. Összeszerelés után teszt... és ugyanaz a hiba! Ismét szétszedtem, arra gyanakodtam , hogy a középrésznél engedi át az olajat, miután felhevült a motor. A középrészt papír tömítéssel és szerelőpasztával szereltem újra. Természetesen a váltót hézagoltam a papír miatt szükség volt rá. Teszt, ugyanaz a hiba, olaj kerül a forgattyúsházba. Bármilyen ötletet szívesen fogadok! Hol hibáztam szerintetek? Válaszotok előre is köszönöm!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu