hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Joe84 - 2004-07-23 02:35:42

Köszönöm szépen a hozzászólást, de sajna nem nagyon igazodom így ki az általad leírtakon.Azok az eljelölések amiket említettél,az enyémen nem így szerepelnek.Ez volt a problémám a letöltött kapcsolási rajzokkal is,mivel ha minden jelölés megegyezik,átvezetékelem az egészet,és ha szerencsém van minden tökéletesen működik.De sajnos a gyújtáskapcsolón lévő számok nem egyeztek,és a dinamón pedig nem is tudom ,hogy vannak -e?!?

A leglényegesebb dolog az nekem nem is a gyújtáskapcsoló bevezetékelése lenne,mert ahhoz nem lett nyúlva,csak a blokkból lettek iszedve a vezetékek nomeg a trafókról.ezeknek a bekötése érdekelne engem.Ha ezeket a számokat kihagyjuk a játékból,nem tudnád egy kicsit részletesebben elmagyarázni,hogy azt a 4 vezetéket,ami lemegy a fesszabályzóhoz,meg a megszakítókhoz ,hogyan kell kombinálni,hogy jól működjön.
A motor ahogyan én bekötöttem,csak és kizárólag aksiról hajlandó szikrát adni,az az ha a kulcsot jobbra fordítom.Mióta összeraktam,volt már úgy hogy a sokadik rugdosás és pöf-pöf után beindult,onnantól kezdve nem is volt vele probléma,amíg le nem állítottam mert utána elrugdoshattam egy nappig is akkor sem indult be újra.A blokkban mechanikus probléma nem lehet,mivel ez a motor régen működött,csak a vezetékek lettek belőle kivéve,még a festés előtt(a problémát az okozza,hogy ugyan én vettem ki belőle a vezetékeket,cssak körülbelül 15-éve és a festésre csssak pár napja került sor.Arra pedig természetesen nem emlékszem,hogy melyik vezetéket honnan vettem le.)De ami a lényeg,hogy ez a motor jól indult és ha már járt,az akist ki is lehetett belőle venni.Most meg ha nagy nehezen sikerül is beröffentenem,ami körülbelül 3 -szor sikerült eddig,és járó motornál kulcsot elfordítom balra,egyból megáll,és akkor is ezt csinálja ,ha az aksit kiveszem...

Kérlek segíts,ha van egy kis fölös időd.Ha esetleg neked is egy ilyen jawad lenne,akkor lefényképezhetnéd nekem a blokkod gyújtás oldali részét(természetesen az oldaldekli levétele után :-)

Előre is köszi...
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu