hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rudolph B - 2013-08-11 00:14:19

Értem, szóval lehetne akár jobban is, mint a gyári verzió.Ezek közül az utolsó széria 2T motorokon már voltak is alkalmazva.Gondolkodtam előtte, mert néztem INA KZ 16x20x17-es kosaras tűgörgőt, de 1 mm-el szélesebb, mint a hajtórúd felső perselye, nem tudom, hogy viselkedett volna.Elvileg (a csapággyártók szerint) nem kellene kilógni a tűgörgőknek a perselyből, mert nem egyformán kopnak.
Ha lenne másik hajtórudam, csinálnék bele bevágásokat kenésnek, pl. mint egyes japánokon.A furatot a középen nem nagyon szeretik a tűgörgők, mondjuk, elviselik, ha tökéletesen le van élezve.
A présrés a veszteségek ellen kell, nem annyira a füst ellen, a nagyobb kompresszióviszony pedig valójában illesztés a mai üzemanyagokhoz.Túlozni nem akarok persze, a túl nagy kompresszióviszonnyal nem annyira rugalmas, lágy a motor, csak eddig a határig mennék, pl. 66-os furatnál, léghűtéssel, öntöttvas hengerrel (ez is számít, hajaj)durván 1:9-ig el lehet menni.Időnként ,ha nagyon meleg van, 100-as benzint is lehet tankolni, hűvösebb szezonban ez nem feltétel.
Majd meglátom, hogy viselkedik, hamarosan kiderül.

Köszönöm a véleményt, üdv.: R
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu