hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Gyula-bá - 2013-06-03 12:00:55

"... mennyit kell mozogniuk?" - A lehető legkevesebbet, nem szabad szorulnia.
"... a bronz persely alá kell rakni, ugye?" - Igen, vagy edzett acél alátétet kell használni.
"Elég, ha a 3-4-es léptetővilláját cseréljük ki öntvényre?" - A lemez villa is tökéletesen működik ha a villák síkja merőleges a kulisza tengelyre és jól van hézagolva a váltó (az "öntvény jobb). A váltó hézagolásakor a villáknak (elsősorban a IV. fokozatnál "érintés mentesen" kell a fogaskerék/rekek hornyában elhelyezkednie. Sok mérést igénylő türelem játék, ha jól van megcsinálva akkor, a közvélekedéssel ellentétben, nincs gond a váltóval.
"
A váltó tengelyek csapágyainál is c3-ast használtok?" - Én nem, normál hézagút használok.
"A hajtókar derékszögelést ti hogy szoktátok csinálni? " - van más módszer is de én így csinálom, röviden:
- gyűrük levesz
- hengerek (fej nélkül) rögzít
- henger felületét vékonyan (oldalt) olajjal beken (dugó lent)
- dugó felfele mozgat
- ha nem egyformán "tolja" az olajat akkor
- dugó levesz
- 2 db francia kulcsal megfogva hajtókar hajlít, csak óvatosan mert könnyen törik.

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu