hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lorincvagyok - 2013-06-03 10:07:33

Sziasztok!

Apám, tavasszal szerzett egy 634-est, amit elkezdtünk rendbe rakni. Egy ideig egy udvarban állt,sajnos meg is érezni rajta. Nem tudom milyen megfontolásból lazították ki a gyertyát, de az eredménye az lett, hogy a teljesen beállt. Másfél hete széthúztuk a blokkot, a hajtókarok csapágyai nem mozogtak, a főtengely csapágyak se, elég szutykul nézett ki. A hengereket újrafurattuk, a főtengelyt fölújítattuk és lassan elkezdenénk összerakni. Mivel még nem csináltunk ilyet (egy schwalbéval már játszottam ilyet). Lenne egy pár kérdésem, amire biztos, hogy tudtok válaszolni:

A váltó hézagolásánál, ugye főtengely nélkül összerakom, és megnézem a tengelyek axiális mozgását. Mennyi lehet, mennyit kell mozogniuk? Ha szükség van hézagoló alátétre, akkor azt a bronz persely alá kell rakni, ugye?

Elég, ha a 3-4-es léptetővilláját cseréljük ki öntvényre?

A váltó tengelyek csapágyainál is c3-ast használtok?

A hajtókar derékszögelést ti hogy szoktátok csinálni?

Előre is köszi!

Lőrinc
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu