hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2013-05-20 08:53:48

Az eredetivel is működött, de abban igazad van, hogy azért elég sokat dolgoztam vele, mire elégedett lettem.

Ha minden más rendben van a fékkel akkor szerintem a betétek fajtáján múlik nagyon sok. Puha szürke ragasztott betétet szeretem. Ezek gyorsan kopnak, hidegen szinte kezelhetetlenül ragad (sokan ezért nem szeretik), de ha bemelegszik (1-2 két fékezés) akkor jól és intenzíven adagolhatóvá válik.

Nem mellesleg dobfék esetén is jótékonyan hat ez a fajta kopóréteg, csak ott annyira puha, hogy a körmömet bele tudom nyomni.

Aztán persze, ahogy mondod, fém fékcső, Yamaha robi főfékhengere, sokat dobott a fék kezelhetőségén és megbízhatóságán, mert az eredeti MZ főfékhenger, ha egyszer kikopik, akkor csak a nyűg van vele, az utángyártottak meg...hát szerencse kell hozzá.

A fékmunkahengerre viszont jó konstrukció. Azt csak rendben kell tartani. Persze az utángyártott alkatrészekkel itt is sokat lehet szenvedni, de karmantyú az egyezik valamelyik régi BMW brembó fékével, így e-bayről rendelhető pár ezer forintért ami soknak tűnik, de az olcsó itthon kaphatóakból alapból hármat szoktam venni hogy valamelyik jó legyen, így már nem is olyan vészes. Dugattyú és a henger közötti hézag méretére is nagyon érzékeny ez a konstrukció, és hát mondanom sem kell, utángyártott dugattyúk nem teljesen pontosak, itt is válogatni/próbálgatni kell a méretek között.

Na jól eltereltem a témát, dehát fék buzi vagyok :)

A végeredmény azonban mindenképpen az, hogy igazad van, mert én is inkább Jawa alkatrészekből építkeznék egy Jawan, az általad említett okokból is, meg azért is mert én lusta vagyok hogy bonyolult és kockázatos megoldást válasszak egy egyszerűhöz képest....momentán én megtartanám a Jawa dobfékét, csak a telókat cserélném.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu