hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Kookaburra - 2013-04-04 17:24:44

Tiszteletem az Uraknak!

Na, reggel óta vallattam a vasat, félig meddig elégedetten hagytam most a garázsban. Első kísérlet, mondom kap egy szűrő nélküli benzincsövet, hátha... Hát nem. Semmi nem változott. Súber tű eggyel lentebb rak, középre, nem használt. Na, mondom velem nem b@szol ki, karbit szétborítottam. Főfúvóka 72-es, szám beütve rajta. Kisegítő fűvókán nincs szám, de szemmel láthatóan nagyobb, mint a 72-es. Na mondom, itt lehet a bibi, megcseréltem őket, közben azért leellenőriztem a járatok szelelését, alapjárati fúvókát stb. Összeraktam, súber vissza a gyári 1-es rovátkába, minden a helyére került, még az a genya gumiösszekötő is, ami a légszűrőházat köti össze a karbival. Ja, meg kapott egy új tömítést a szívócsonkhoz. Na mondom, mielőtt még tesztelnék, megnézem a gyertyákat........ Balos zsír új PAL gyertya elektródája gyakorlatilag nincs, elégett - és nem egyhengerezett a motor!!! - egy kis csomó koksz maradt a helyén. Másik gyertya őzbarna, az elégett is az lehetett, mert a tövénél, ami megmaradt, szép barna égés látszik. Hinnye mondom, ez mi a bré... Gondoltam a szegény keverék fordulaton ezt tette vele... Régi NGK-k vissza, motor pöcc-röff, alapjárattal szívtam egy darabig, aztán a motor megtanított rá, hogyan állítsam be. :) Na gyerünk tesztkörre, régi benzincső is visszament. Motor melegítés után kapta az ívet, szépen forog, negyedikben is gyorsul, 4500-ig, 110 fölé húzattam, aztán nyugodtan konstatáltam, hogy megoldottam a dolgot, a végsebesség már nem is érdekelt, lényeg, hogy úgy működik, ahogy kell. Hosszú egyenesben szépen ráálltam 90-100-ra, mondom, így hazagurulok. Pár km. után stabil tempónál, stabil gáznál elkezd megint lassulni, gázadásra megint elfogy... Mi a franc van?!?! Szépen visszalasultam vagy hatvanra, kapott egy hármast és észhez tért, újra szépen tartotta a 90-100-at négyben. Ekkor már nem is akartam nyelezni, mondom, ha ez ilyen, akkor ilyen, ahol használni kívánom, abban a tartományban hibátlan. Motoroztam még egy darabig, aztán jött a ráadás... Begurulok egy utcába 1-esben lépésben, erre a kormány elkezd kacsázni, mint amikor szálszakadásos egy gumi. Rázza a kezem ritmikusan... Megállok, középsztender, első villa, kerék ellenőrzés, minden patent, nem kottyan. Hátsó kerék ugyanez, nem kottyan, nem löttyen semmi. Indulok, gurulva próbálom ide-oda billenteni, olyan, mintha az első villa és a váz tekeredne, mintha puha gumiágyon csatlakozna a vázhoz. A kormány rázás elmúlt. Itthon újra merángattam mindent, ahol csatlakozások vannak, látszólag nincs lelazulva semmi... Az első felniben van egy kis ütés, de ez eddig nem okozott gondot, nagyobb sebességnél sem érezni. Rejtély... Na mit szóltok? Főleg a gyertyához, hogy nem egyhengerezett így?!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu