hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Kookaburra - 2013-04-03 18:29:12

Sziasztok!

Segítséget kérek a következő jlenség megfejtésében:

A minap relatíve jó idő volt - nem esett - így tekertem egy kört a mocival, ami egy 350 TS. 1:50-ben keverem az anyagot, Repsol full szintetikus olajat kap, normálisan dinamikus használat mellett melegen gyakorlatilag nem füstöl. No de aztán, egy hosszabb egyenesben úgy gondoltam, hogy ideje megpróbálnom pár másodperc erejéig, hogy mennyit is tud alattam a motor, hiszen eddig 100-nál többet nem mentem vele, de ott még szinte rendesen megindult volna gázra. A következőt tapasztaltam: 4500 fölé nem nagyon akar elforogni még háromban sem, de négyben sem. Egy 100-ig tök jól megy, húz mint a zöldfesték, de aztán 100 fölött max 105-110 közé bevánszorog, 4500 környékén forog és ne tovább, hiába lenne még gáz, nem történik semmi. Először feladtam, mondom nehéz vagyok neki - 110 kg -, de utána is úgy éreztem, hogy még bőven erős 100 körül, így csak megpróbáltam mégegyszer egy másik úton. Jelenség: 4500 körül 105 km/h óra körül mentem közel egy percig, mondom hagyok neki időt kiforogni, majd a tükörben baromi nagy olajfüstöt láttam. - erről tudom, hogy elvileg a lerakódott és el nem égett olaj távozik ily módon - Majd szinte ezzel az észleléssel együtt azt éreztem, hogy hiába van "lepadlózva", szépen de biztosan elkezd lassulni a gép, és a motor bömbölése is alábbhagy. Mindezt teligázzal és húzogatásra is. Gyorsan húztam egy kuplungot, és néhány apró gázfröccsel érzékeltem, hogy nem ragadt meg, szépen kezdett felpörögni a motor, óvatosan eresztettem rá egy hármast, és a motor szépen működött tovább, gyorsult, majd négyben is gyorsult. Persze ekkor már nem is próbáltam űzni, visszaálltam normál 3000 - 3500 környékére. Utána próbálgattam, szépen járatva visszahűtöttem, indul könnyen, szépen jár, veszi a fordulatot. Mi lehet a hiba oka, hiba ez egyáltalán, vagy ennyit tud a gép?

Gyanúim:

- megragadás közeli volt ( ezt azért nem hiszem, mert igen rövid ideig tartott a full terhelés és most aztán hűtés is volt igazán )

- gyertya nem bírta a magas hőt ( vadiúj cseh PAL gyertyák)

- üzemanyag ellátás magas fordulaton terhelésnél nem elégséges ( a motorom 3000 - 4000 között él igazán, alatta lomhább, torokhangon zúg mielőtt igazán felpörögne, magas fordulaton meg elfogy ahogy látszik )

- a végső: egyszerűen kirántotta az úszóházból a benyát, és nem folyt elég gyorsan az utánpótlás ( van benne egy kis szűrő, egyes vélemény szerint pont ezért kéne kivennem, mert mikor régebben meglátta a srác a szűrőt, a tapasztalt jelenséget leírta szinte pepitára )

Véleményetek?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu