hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


R.A. - 2013-01-15 23:39:44

A középvonal és a lánckerék távolsága is azonos, az első felfogatási pontok is egyeznek, de a hátsók nem biztos, mert többféle kivitel készült. A 634/05 nem jó, a 634/08 és a 638-as beszerelhető. A CZ 472 blokk változtatás nélkül jó hozzá, az eredetileg is hurokvázhoz készült.

A hengerek valóban csereszabatosak a 360/634 blokkok között, de van két lényeges különbség: a 634-esen előrébb dőlnek a hengerek, és a kipufogónyílás is más szögben áll. A 360-as öntvényén látszik, hogy már az új hengerekhez tervezték, ha felteszed a 634-es hengert (akkor kerül a helyére a leömlőcső az önvényben), viszont emiatt a régi kipufogórendszert is át kell alakítani.

A váltója másként működik a két blokknak, a 634-esé tartósabb. A kuplung elvileg felszerelhető a 360-asra - de csak elvileg, mert a lánc hamar bele fog érni a blokk csavarjába. Ha mégis maradsz a 360-as blokknál, de a váltót a 634-esből akarod beszerelni, akkor a kihajtásnál egyedi alkatrészt kell készítened.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu