hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-09-13 16:13:28

Ne kezd már te is... :(
Csak hogy a nem túl távoli multat emlegessem:
Répáshuta,szocitúra. Ha nem kapok kölcsön egy aksit, még mindig ott állna a motorom.
amire nincs tanúm, egy hónapja szintén aksi kölcsönkérés, most a jawához.
A 6 voltosok közül e forumon talán Warez kollégáé dadogott alacsony fordulaton trabigyújtással.
A nettó baromság kifejezés használatára pedig figyelje oda.
Egyrészt nem ildomos a nálad ebben a kérdésben jóval tanultabb, tapasztaltabb embernek írni.
Másrészt mutass a trabantban egyetlen zárt helyet. Az aku mellett ülés alatt bizony jócskán jár a levegő amíg valami rongy, papír nem kerül oda.Az oldaldobozban is ez a helyzet.
Nem, megszakítóssal könnyebben indul mint trabigyújtással. Ezt rosszul tudják a jogászok.Sajnos a tananyagban náluk nem szerepelnek a fizika törvényei.
A szikrát ebből a szempontból két dolog befolyásolja.
1: A jel felfutásának meredeksége
2: A trafün lévő feszültség.
A trabi gyújtás meredeksége 6 volt esetében nem is annyira meredk, mivel nincs teljesen vezető állapotban a tranzisztor.
A trafón is kisebb a fesz, mivel a nem teljesn nyitott tranzisztoron nagyobb fesz esik.

A trabi gyújtás nem az az eset amin Gyulabával vitatkozunk. Ott az én fetes megoldásom áll szemben a tranzisztorossal. De Gyulabánál a kapcsolás 6 voltra van méretezve. Itt 12 voltra. Még egy laikus is szokott gondolkodni azon, vajon amit 12 voltra gyártottak, elmegy e tökéletesen 6 volttal?
Szóval hol is tartunk?
Jó a trabigyújtás, csak legyen tökéletes az aksi, a dinamó, és ne menjen túl sokat alacsony fordulaton a motor leállás előtt.
Jó a trabigyújtás, csak legyen mindig tökéletes a keverék,még véletlenül se legyen a karbiban egy atomnyi víz se, egy mikroporszem se, a légszűrő is mindig legyen olyan mint amikor a gyárból kikerült.
Jó a trabant gyújtás, nem ég le, csak ne felejtsd rajta gyújtást a motoron. Illetve mindig nézd meg mit teszel be az oldal dobozba vagy ha z ülés alat van, akkor az aksi körnékére. Kéztörlő rongyok szoktak ilyen helyeken maradni.

Tőlem ne rendeljen gyújtást. Többé nem adok el ezen a forumon keresztül egyet se. Belefáradtam abba hogy sokan magukból kiindulva azt hiszik hog azért írom amit írok,mert anyagi hasznom van belőle. Eddig 5 azaz öt gyújtást adtam el e fórum olvasóinak, olyan 6-8 év alatt. Meghagyom ezt a kíválló üzletet másnak.

Az hogy a 472esed 4.8 litert eszik, az a te bajod. Az átlagos a 4.5
Ahol a 472 4.5 litert eszik, ott a 638as 6 litert. Ha mind a kettőt egyforma stílussal vezetik.De legyen 5.5. Neked mindegy hogy a fogyasztás több vagy kevesebb e egy literrel, közel azonos menettulajdonságú gépeknél.
A motort nem a lóerő hajtja, hanem a forgatónyomaték. A lóerő nem más mint paraszt vakítás.
De még a lóerő sem teljesen van így. A 634 sorozat utolsó harmadában már 27 pacis. Az enyém is annyi. De ez mindegy is, mert úgyis a nyomaték számít. A lóerő max a blokkot fűti.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu