hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


magush - 2012-09-13 13:55:47

Én Árpád gyújtásrendszerét nem láttam, nem tudom milyen és miként működik, de a hozzászólásaiból annyit már levettem, hogy ő erősen sötéten látja a bolygót.

Ha az övé jobb, olcsóbb gyújtás, vedd meg, és szerintem rá is fér egy kis megrendelés.

De a trabant-gyújtásra tett észrevételeit óvatosan kezeld.
A leégő trabant-gyújtás egy olyan vízió, ami még nem fordult elő velem. 12v-os jawán használtam 3 évig, azzal adtam el két éve, máig működik, aztán idén tavasszal feltettem egy 6v-os CZ-re (köszönet Laci bácsi) és azzal működik hibátlanul.
Igaz:
- ha rajta hagyod a gyújtást, akkor kiégnek a tranzisztorok (?) kb 5 perc után. Hagytad rajta a gyújtást valaha a motoron? Nem. Akkor ez nem fog előfordulni.
A hűtő légáramlat meg nettó baromság, mert a fekete doboz (=trabant gyújtóelektronika) alapból ZÁRT, a trabantban sincs kívülre szerelve, hogy hűljön, aztán mégis elment vele a zwickaui rém 30 évet. A 12v-osomon az akku mellett, ülés alatt volt a fekete doboz, a mostaniban meg az oldaldobozban hűtés nélkül, és nahát, még nem égett le.
- valóban a 6v-os rendszeren kell neki a jó állapotú akkumulátor, fesszab és töltés, hogy mindig meglegyen az indítófeszültség. 5,8 V alatt valóban nem ad szikrát, de elvileg 6v-os rendszeren is 6,5-7,2 között kell lennie a feszültségnek.
- rossz keverék esetén bármilyen motort nehéz indítani, de tetszőleges elektromos gyújtás esetén KÖNNYEBB, mint bármilyen megszakítóssal, mert nagyobb feszültségű és stabilabb szikrát ad. Ezt még a magamfajta földönfutó jogász is tudja.

Hzoltaaan:
iszonyúan egyszerű a fogyasztásbéli különbség 634 és 638 között:
a 634 hivatalosan 22 lóerő, míg a 638 hivatalosan 27 lóerő, tehát a lovakat etetni kell.
Amúgy nekem a 638 tűzön-vízen 4,8at evett, és most a 472-es (634-es blokk) is 4,8-at eszik (bár nem is megy úgy).

De mondjuk ha meghajtod a 638ast és eszik 5,5-öt, míg az óvatiba kergetett 634-es eszik 4,5-öt, NEM MINDEGY?
Ha takarékoskodni akarsz, vegyél Honda Innovát 2 literes fogyasztással, vagy Suzuki TU250-eset, ami meg 2,6-ot eszik:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu