hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-09-11 14:21:42

A direkt szűrőről már több ismerősöm mondta azt hogy azért direkt, mert direkt arra találták ki hogy nőjön a fogyasztás változatlan teljesítmény mellet.
Mint írtam, az elektronikus gyújtás megvan, Előgyújtás szabályzás keveset hoz ahoz hogy eltekintsek az így megnövekedettmeghibásodási esélyről.Érdekes módon bár nem lehet a 634 karbiját állítani, közel optimális a benzin levegő arány, tehát egy másik karbival se mennék sokra. A szívómembrán viszont hozna pár decit és talán még egy egész lóerőt is. :)
De nem is aggodok a fogyasztás miatt. Egy szocialista kétütemű 350estől ami 21-27 lóerős(ez vitatott, én 27ről tudok, annyit érzek is benne legalább), 4.5 liter kedvező fogyasztás. Csodák nincseenek, ettől már nemigen lehet sokat lefelé menni.De ha nem lenne szoci, a kétüteműsége akkor is elég indok lenne.
Lehet vitatkozni, azt mondani szubjektív a véleményem, de azt mondom, a jawa634 erős és takarékos kétütemű. Természetes ez igaz arra CZre is, amiben ez a blokk van. Meg arra a Welorexre ami szintén ezt a blokkot hurcolja.
Szóval még egyszer: A 4.5ből nehéz lefaragni, de megnövelni valami rossz átalakítással, az könnyebb.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu