hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-07-14 12:12:48

Gyári szivaccsal ha rajta ülök van vagy 8cm. Terheletlenül kb 15 cm.
Ha az általam felsorolt 5-7.5 cm-es terheletlen magassághoz hasonlítjuk felszáláskor nagyon jelentős a különbség, rajta üléskor 2-3 centi. Ez utóbbi nem tűnik nagy különbségnek. De az. Pont ennyi hiányzik ahhoz hogy teletalpal a földön álak mind a két oldalon. A 634 sajnos elég nehéz a térdemnek ha megdől megálláskor. A lábujhegyen való egyenesben tartás pedig nem minden helyzetben elég stabil.
Hogy összegezzem. Eléggé fájnak ahhoz a lábaim hogy kanyarodás kozben keljen megálnom a javával, vagy csúszósabb helyen. Felszáláskor pedig eléggé le van néha ahhoz merevedve a lábam hogy kényelmetlen legyen a felszálás esetenként. Egyenlőre jól elvagyok a jelenlegi állapotával is a motornak, de biztosan romlik lassan az állapotom és miért ne lehetne már most is teljesen kényelmes motorom?
Majd elfelejtettem. A lábtartóhoz is jó lenne egy két centivel alacsonyabb ülés, akkor lenne optimális helyzetben a lábam.
Úgy érzem, a 634eket 174--175 centi magas embereknek tervezték. Én csak 173 centi voltam mielőtt elkezdtem összemenni.Én már nem nőhetek, tehát a motornak kell összemennie. :D

Az ülés néha csak hungarocellből áll. Mentem olyanon. Rövid távon egész jó volt. Olyan 100 km után kezdtem azt mondani, mégse ilyen kell nekem. Arra gondoltam, egy 2.5 centis puha gumi ami a súlyom alatt felére nyomódik össze, kiterjeszti a távot 200 kilométerre. A tul puha üléstől is nagyon szenvedek. Akkor az ülés nem csak az erre teremtett ülőcsontokat nyomja, hanem minden mást is, pl a prosztatámat. Ami néha nagyon tiltakozik ez ellen. Azt etzvel voltam a répáshutai túrán. Ott majdnem visszafordultam a közös út elején emiatt.
Tehát valami átmeneti keménység kellene a gyári etz és egy caferacer motor ülése között. De ha nincs átmenet, akkor inkább a kemény.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu