hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


segyevydani - 2012-06-09 01:43:03

nem...az alábbi hozzászólásomból kiderül, hogy véletlenül, aránylag olcsón hozzájutottam egy 638-as komplett motorhoz, amit donornak szánok a 634-hez, ami meg nem jó róla, azt eladom...és mivel egyre több probléma jön elő a 634-es blokkjával, felmerült bennem, hogy jobb lenne kivenni a nyárra, és addig vissza se tenni, amíg tökéletes nem lesz (mert hát ugye nyugodt lélekkel megragadás után fúrni is kéne...) na és mivel anyagi okokból is kitartana ez egy pár hétig, addig ÁTMENETILEG beleraknám a 638-as blokkot a jawaba a másik motorból,mivel "sajnos" csak olyan van most pluszban...és mivel, bár 638-asom eddig nem volt, de azt tudom ,hogy az utolsó izzóig mindent ki kéne rajt cserélnem, ha be akarom tenni a 12voltos blokkot a 6 voltos motorba , és ugye pár hét blokkcsere miatt ez nem lenne túl praktikus, ezért gondoltam, hogy szükség törvényt bont alapon addig a pár hétig a 638-as blokk elmenne 6 volttal...ezért merészeltem megkérdezni, de lehet, hogy egyéb akadálya is van, amit én nem látok...ez esetben még mindig át lehet tenni a 12 voltos fogyasztókat is, de az komplikáltabb...nyilvánvaló, hogy nem akarok tartósan 638-as blokkal járni egy olyan motoron, aminek a forgalmijában 634-es szám szerepel, ez a forgatókönyv mindössze opcionális, ÁTMENETI megoldás lehetne...nyilvánvalóan azzal is tisztában vagyok, hogy normális esetben a 12 volt az ideálisabb, viszont a 634-et, mert amúgy gyári és veterán korú, nem sietnék felturbózni ennyire, így emiatt eleve 12 voltos rendszert nem vennék rá, de a használhatóság szempontjából már nem egy visszajelzés aláhúzta, hogy jó (és költségkímélő) lehet Gyula bá gyújtása, mindemellet veteránvizsga esetén vissza tudom alakítani megszakítósra, ha olyanom támad...remélem így már érthető...a hengerfejlesíkolás meg kellett, mert kifújt, az valóban az én hibám ,hogy rossz embernél hagytam, többet nem fordul elő...bár én sem vagyok tökéletes, sem tévedhetetlen, ugyanakkor szeretném tanácsolni, hogy körültekintően olvass el egy bejegyzést, mielőtt elkezded "osztani az észt"...korom okán szakmai dolgokba nem szóltam bele, de olvastam az eddigi beírásaidat, és ha szakmailag nem is tudok feltétlenül kompetens módon állást foglalni, de retorikai szempontból is nyilvánvaló, hogy előszeretettel hangoztatsz hülyeségeket, és tartasz ki mellettük még akkor is, amikor már 5-en megcáfoltak...ehhez képest én csak, ha tudatlanságomnál, és szerencsétlen helyzetemnél fogva is, de csak kérdeztem, nem pedig állítottam...sokkal többre mentem volna, ha a 180-as IQ-d mutogatása helyett elmagyaráztad volna, hogy amúgy a 638-as blokk adott esetben mit reagálna, ha megkínálnák 6 volttal...bár időközben néhány IQ-mnak köszönhetően bennem is felmerült, hogy ha a forgó-és állórész marad a régi szettből, akkor már itt borulhat az ötlet...de majd a szakember megmondja
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu