hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-05-03 22:33:06

A levegő csavart maxig betekerni. utána addig tekerni vissza amíg maximális lesz a fordulat. Ekkor negyedet vissza.
A tű középső hornyába kel tenni a lemezt. Majd később, járatás során derül ki hogy jó e ott. A gyertya színe alapján kell majd később modosítani.
Az alapjáratot egy ütköző csavarral kell beállítani ami a karbi túl oldalán van. Ez a dugattyú ütközését állítja, azaz azt hogy elengedett gázkarnál, laza bowdennél mennyire nyisson a karbi. A karbi tetején van egy csavar amin keresztül bemegy a gázbowden. Ezt úgy kell beállítani hogy megfelelő alapjáratnál pont ne legyen laza a bowden, de a dugó le tudjon menni a beállított ütközőig.
Arra készülj fel hogy jelentős eltérés lesz a hideg és a meleg motor alapjárata között. Hidegen úgy kell beállítani az alapjáratot hogy épp ne álljon le a motor. Akkor melegen nem lesz elviselhetetlenül magas a fordulat.
Természetesen először a levegőt kell beállítani, utána az alapjáratot. esetleg addig ismételegetni a levegő és az ütköző állítást amíg nem lesz a legjobb.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu