hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


segyevydani - 2011-12-05 17:33:30

na a 634 főtengelyem Taszáron van 3 hete...és nem túl jó hírek szállnak felőle...lehet, hogy csak jövőre lesz kész...a helyzet a következő: mint régebben írtam, a pesten garanciálisan megcsinált, átépített főtengely 13 századot (ha jól emlékszem) ütött...és pluszban még a két legtávolabbi sonka legtávolabbi oldalának távolsága is nagyobb volt (135 mm helyett 135,5 a szerelő szerint)...a hajtókarok újak benne...na ez lett leküldve Taszárra, hogy építsék át belőle a hajtókart, valamint a szerelőm küldött egy másik 634-es, de felújítandó főtengelyt, hogy ebbe tegyék a hajtókarokat a másikból. Ezeket a szerelő leküldte Taszárra. Közben a szerelőt is, meg Taszárt is többször hívtam. És állítólag egy olyan probléma állt elő, hogy az új hajtókarszetthez tartozó új csap nem jó a másik főtengelybe, mert hogy elfordul benne. Ezt úgy akarják Taszáron orvosolni, hogy legyártanak hozzá új, valamivel vastagabb csapot. Ez állítólag most van hőkezelés alatt, ha elkészül nekik hétvégéig, akkor meglesz idén, ha nem, akkor jövőre. Azt sikerült kivenni a taszáriak szavaiból, hogy a régi főtengely alapján akarják összerakni az újat. Csakhogy az meg szélesebb volt, és ezt ők nem tudták, ebben viszont szélesebb csap van. Ebből nekem megfordult a fejemben, hogy a szerelő egy 634eshez nagyon hasonló főtengelyt küldött el, ami nem az volt...ezért az a félelmem, hogy hiába hidalja át a csap kérdését, bármi más méret is különbözhet. Kérdésem a következő lenne: létezik-e a 634-eshez nagyon hasonló főtengely jawaban, vagy a 634-es szérián belül volt-e ilyen csap-vastagság-beli különbség/váltás...illetve gyári méretek kellenének 634-es főtengelyről, hogy az alapján rakják össze (pl. a fentebb írt gyári sonkatávolság, vagy bármi olyan számadat, amin félrecsúszhat a dolog)...a baj, hogy én nem látom az alkatrészt, így e vastagságbeli különbség mértéket se tudom megmondani...azért kérdezem itt, mert ami főtengely pestről visszajött és el lett küldve az új hajtókarokkal ,abban annyi kanyar volt ,hogy már tuti nem gyáriak az adatok ,a másikat meg se nem láttam ,se a csapméret-különbségnek nem örülök...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu