hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


segyevydani - 2011-10-24 00:34:06

az említett Cz tényleg 485-ös :D anno, kb 5-6 éve vettem 20ezer ft-ért 15 évesen, egy telket kaszáltam le érte a falunkban. Az a motor nagyon keveset ment, csak estek vele egyet, és az öreg lerakta, és állt kb 20 évet. Aztán egy másik falubeli vette meg szintén kaszálásért, és összerakta, hogy működjék, ment vele egyszer-kétszer, néha láttam a faluban...csak aztán szeretett inni, és egyszer részegen nekiugrott fejszével, levágta az első lámpát, meg leöntötte valami libafoszöld festékkel...akkor került tovább a motor falubeli fiatalokhoz, ők alakították át babettagyújtásossá, de kívülről nem nyúltak hozzá, a festéken és a lámpahiányon kívül nem volt baja (ja meg a babetta gyújtás végett a maradék elektronikát kiiktatták)...na tőlük vettem 20ért, motorikusan kiváló állapotban volt, a srácok se mentek vele egy pár hónapnál többet, sztem mikor hozzám került, 6-7 ezer km-nél nem volt több benne...és akkor én használtam jópár évig a hegyben, rengeteget mentem vele...csak történt vele egyszer, hogy valami baja lett az elsővillának, haverom meg (a 638assal megegyező) aluötvözet villaszár alját letörte...na akkor állt egy évet, mert én nem tudtam ,hogy más tipusba is szereltek ilyen villát, és azt hittem ,hogy beszerezhetetlen, főleg mikor próbáltam utánajárni a papirjainak és megtaláltam az első gazdáját, aki azt mondta, hogy csa 20at hoztak be az országba ilyenből...később láttam borsod megyében egy 350-est (sztem 472-es volt), akkor láttam ,hogy azokba is szereltek ilyen elsővillát...és akkor már mint 350-es villát kerestem...és jöttem rá, hogy a 634-es, vékonyabb, krómszárú villa is jó bele...mivel mást nem tudtam bele szerezni, ígyí került bele az...és akkor határoztam el, hogy felújítom...a blokkjához továbbra se kellett nyúlni, így nyerte el kb 2009 nyarára a képen látható állapotot, az ülést nem tudtam akkor még megoldani (vidéki, somogyi kis falu, internetünk se volt még rendesen, nem ismertem a fórumokat, alkatrész-lelőhelyeket, így a magam erejével gazdálkodtam), és így került rá az a nem teljesen gyári cz-lámpa is...összeraktam ,fasza volt...aztán elkezdte kidobálni a 2-es sebességi fokozatot, majd ezután letört egy fog egy másik fokozat fogaskerekéből...na ekkor tettem le végleg, és próbáltam hozzá fogaskereket szerezni, még mindig fórum nélkül...ez háromnegyed év alatt sikerült, akkor már majdnem összeraktam megint, de még hiányzott hozzá sokminden, de pl. az idomról nem is tudtam ,hogy kell rá, mert soha nem láttam más olyan motorot, csak az enyémet... meg már lehet, hogy pl. a hengert is meg kellett volna fúrni és akkro ajánlották fel érte a másik képeken látható Pannonia T5-öt...ez a története annak a gépnek, az egyik legjobb, legerősebb ,legmegbízhatóbb motorom volt, nem hagyott cserben
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu