hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


R.A. - 2011-09-23 22:07:28

Tipikus hiba szokott lenni, hogy a megszakítókat összekeverik, ezért alaposan ellenőrizd ezeket:
- az alaplapra közvetlenül szerelt megszakító (a felső kontakt) a jobb hengeré, az állíthatóan szerelt pedig a balé
- a gyertyahézag 0,7 mm
- a megszakítóhézag FHP-nál 0,35-0,4 mm
- előgyújtás Jawa 634-nél 2,8-3,2 mm, CZ 472-nél 2,8 mm FHP előtt ha nincs próbalámpád, a hézag ezeken a pontokon 0,05 mm)

Azt is ellenőrizd, hogy jó henger kapja-e a szikrát, utána azt, hogy FHP előtt gyújt-e (tehát jó irányba - azaz óramutató járásával ellentétesen - forgattad a főtengelyt a beállítás során). A megszakítók felcserélése a kábelezésről látható, de ettől még lehet addig piszkálni a rendszert, hogy beinduljon a motor. Ha a kábelekből nem is látod, figyeld az AHP-n (!) lévő henger megszakítóját, és ha 2-3 mm körülire ugrik a hézag, akkor biztos, hogy fel vannak cserélve a megszakítók.

Ha mindent jól csináltál - és egyéb, jellemzően mechanikai hiba sincs -, akkor hibátlan beállítással esze ágában sincs hátrafelé beindulnia egy Jawanak.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu