hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Kacsás - 2011-09-14 22:50:31

Kedden voltam műszakin az 559-esemmel. Meglepően kedvesen és rugalmasan és hamar kaptam az időpontot. Nagy magabiztossággal érkeztem a helyszínre, hisz' a motor vizsgáztatásával nagyon kellemes tapasztalataim voltak eddig. (Békéscsaba KPMNKHKGB) Egy kicsit kellett csak várni a megbeszélt időponthoz képest, máris én jöttem. A várakozás alatt egy tök új külföldről hozott nagy OPEL-t piszkálgatott egy ember nagyon vizsla szemekkel. Ujjheggyel vakargatta a karosszériát, figyelve minden apró horpadásra, légypiszokra...
Lepakolhattam a holmimat és toltam a motoromat a megszokott fékpadhoz. De kezdett gyanús lenni, hogy az ki van húzva a konnektorból. Nem oda, mondja a vizsgáztató - emide. Huhh - gondoltam magamban autós padon mérik a motoromat, ilyen nagy itt a spórolás? Készülök felülni rá, mondja ember - üü. Majd én! Maga meg nyomja az entert. (???) Magamban nagyon jól szórakoztam a dolgon. Itt is csak kifordult magából a világ. A vizsgáztató húzza a féket, én kezelem a vizsgarendszert... S akkor írja a gép VÁRJON! Most húzza 25%-ig. Most 50, aztán 75% Nem értékelhető; újra, elvet? eszkép, enter, egér bezár - hangzanak az utasítások a motoromon ülő vizsgáztatótól. Aztán cseréltünk és akkor lett megint első képernyő. S akkor ő megint a motoromon ült... Szóval a lényeg az egészből, hogy nem ment át a motorom, mert ez a számomra új rendszer a fékerő ingadozását is méri, nemcsak a maximális fékerőt - ami az én motoromnál megfelelő volt eddig. És nagyon rendes volt az ember különben, mert nem indította el a programot, hanem csak megmérte a fékemet, sejtette ugyanis hogy ez lesz. És nem volt szíve kifizettetni 4360 Ft-ot a műszaki vizsgáért, ami várhatóan nem lesz meg. Köszönet érte. Hazajöttem, megnéztem a fékemet, megféktisztítóztam és bekéredzkedtem egy másik helyre vizsgázni. Ott a fékerőt mérték csak, ingadozást azt hiszem nem. Meglett a vizsga.
Változnak az idők. A KPM-nél régen volt olyan, hogy miközben belerugott az MZ-m fékpedáljába a vizsgáztató, megkérdezte, hogy a fék jó? Jó. Akkor mehet fizetni. S ehhez képest most messzemenő következtetéseket levonni képes gépek vannak a vizsgahelyen.

:-O Én ezt nem tudom és nem is akarom követni. Nekem az én 40 éves motorom kell és max 80-nal akarok vele száguldani, kicsi alföldi utakon. Meg hogy dugják vissza a konnektorba azt a régi fékmérőt.

M
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu