hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Szabbensz - 2011-07-24 22:20:44

Sziasztok!

Megvan a problémám oka. Múltkorában írtam a motorom hibájáról (638 12V), hogy hidegen csak beöntéssel indul a motor és a bal henger ellustulva jár, néha néha pöffen 1-1 -et, míg a jobb gyönyörűen pöfög. Ma ismét széthúztuk, (már sokadjára) és a borzalmas kerregés oka is kiderült. A kerregést a labirintház okozta, mivel csavarjai kilazultak, a bal henger nem indulását meg szenvedését pedig, hogy ki kellett tömíteni a labirintház felfekvést a forgattyúsház mellett. A főtengely bal deknibe helyezése előtt bekentük állítólag benzinálló tömítőpasztával a labirintház helyén, betoltuk a főtengelyt, majd a másik oldalt is megismételtük, összeraktuk a blokkot, és tökéletesen indult a bal henger is mint a jobb, szépen vette a fordulatot, valamint egy rugásra beindult a gép 1 óra állás után is. Viszont csak 20 km tert bírt a csumiz, és kinyomta, a hiba ismételten fenn áll, kezdhetjük megint a blokkszéthúzást. Kérdésem az volna, hogy volt e ott valami tömítés gyárilag, vagy az aluminium labirintház tömítené el a két forgattyúsházat egymástól? Vagy van e olyan tömítőanyag, ami tényleg benzinálló+hőálló? Mert már a 3. félét próbáljuk ki, s eddig egyik sem vált be. Köszönöm!

Szabbensz
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu