hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-06-29 04:18:50

Ez a módszer csak akkor jó ha azért kap túl sok benzint a motor mert valaki pucolás címén szétbarmolta a fúvókát.
A tűszelep kiverődése miatti benzinszint emelkedésen nem segít. Ugyanis akkor az alapjárati fűvóka is túl sokat kap.
A főfúvókatartó kiverődésén sem segít. Az pedig hordósra vagy tölcsér alakúra kopik. Tehát ha a főfúvókát csökkented ezt kompenzálandó, a motor kis gázon túl keveset fog kapni.
A szar karbival is menni fog a jawa mert erős. De a végsebességet, gyorsulást, a fogyasztást nézheted. A jó 634/5 végsebessége 130 fölött van. Alog több mint 8 mp alatt van százon. A fogyasztás 90es utazóval 4.5 liter.(mechanikus gyújtás esetén). Azaz gyorsabb mint az ETZ, majdnem egyforma a gyorsulásuk, 1/2-1 literrel kevesebbet eszik. Ha ezek közül nem minden teljesül, akkor gobdolkodj el, jó e a karbid. Persze a hengered is lehet kopott, vagy a gyertya is lehet rossz értékű. De az általad leírt állapotú karbi esetén nem is kell az okokat keresni.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu