segyevydani - 2011-06-07 00:10:37
köszi az infót, magam is erre jutottam, így délután elmentem a futár motorosboltba, vettem 2 házat szimeringgel, hogy ne végezzek félmunkát, meg olajat (castrol 10w-s olajat adtak), meg ha már szétszedtem, gumiharmonikát is, bár az még nem látszott szétrepedtnek, csak mikor levettem, láttam, hogy pár helyen mégis...így remélhetőleg egy darabig nem kell hozzányúlni...a történet úgy indult, hogy közepesen fosta az olajat a jobb oldali telószár, és kerítettem hozzá egy db párszáz ft-os bele való szimeringet...hanem aztán szétszedve látom, hogy fizikailag nem megy bele a házába, hacsak szét nem lehet venni...szétvenni a csík mentén tegnap is próbáltam, de nem ment, pedig valahogy tuti szétjön, mert sztem nincs az a melegvizes lágyítás, vagy bármi, ami beengedné oda így a szimeringet...viszont a sok próbálkozásban a fölötte lévő más anyagú, az alkatrészjegyzék által szigetelő alátétnek nevezett valamit is sikerült megpiszkálnom, így nembiztos, h 100as lenne...ezért a komplett új ház a tuti...a szétszedhetőséghez visszatérve biztos, hogy szét kéne jönnie a csík mentén valahogy, mert különben tényleg nem lehet cserélni a szimeringet...de az is gyanús, hogy ahol jawa telószimeringet lehet kapni szólóban, ott házastul is lehet kapni...pedig mivel a ház fém, ennél fogva sztem elég nehéz tönkretenni, így lehet, hogy otthon mégse olyan könnyű szétszedni (?)...még egykét észrevétel 634-hez így műszaki előtti szerelgetések közepette: a km-órát már március óta próbálom megcsinálni, (mikor megvettem Kaposvár mellett, Kanizsáig működött...kiderült, hogy műanyag fogaskerék van benne (!), amit elnyírt...akkor vettem újat, ami faszán az egész kuplung lebontását igényelte...akkor néztem a webshopokban, hogy z14-es, meg z15ös van...na akkor talán itt meg is kérdeztem ,h melyik kell nekem...aztán lerendeltem, ez is műanyag volt, csak a seegergyűrű hornya fél cm-vel odébb volt...nem baj, kapott egy másik hornyot...20 km-ig bírta, ez is elkopott (bár itt lehet, hogy a seegergyűrű helye nem lett pontos:S)..na de akkor vettem Szigetszentmiklóson börzén egy újabb meghajtó csigakereket, ez is műanyagos, z14-es, viszont ennek a hornya jó helyen volt, meg ez aluházzal együtt volt...na ezzel meg egyáltalán nem ment...nem akart elfordulni, nemtudni miért, ezt is eldarálta, pedig jó helyen volt...na akkor elmentem Kanizsára (környékbeli vagyok) és az Árkusnál néztem körül...ott beszereztem egypár dolgot (pl. eredeti gyári CSSR Pal gyertyát)...és kerített az öreg alkatrészjegyzéket, hivatalosat, gyárit, igaz eladó csak fénymásolt volt (meg is vettem)...meg néztem nála km-óra csigatengelyt...megint...és kiteszi őket...sorakozik a sok műanyag...és előkerültek a fémből készültek is...amik viszont z12-es és z14-esek voltak...és felcsaptam a frissen vásárolt alkatrészjegyzéket és z12-t állapít meg szólóban...tehát feleslegesen veszegettem össze eddig a többit (?)...azt nemtudom ,hogy működni fog-e vele, mert feljöttem egyetemre, és majd csak csütörtökön, vagy pénteken építem be/össze a gépet...a másik kérdés, ami itt vmikor fölmerült, a 634 első lánckerék...a jegyzék z18at ír szólóban z15öt oldalasan...(amilyen az én formám, anno vettem egy új z17est, és z19est...) |