hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-03-26 08:03:30

A 634 elég tág fogalom, bagy a szórás a / jelek miatt. Az enyém képes 130 fölötti sebességre. De az /5-ös, nagyon jól lett bejáratva, úgy általában kiválló állapotban van. Illetve volt amíg le nem járt a forgalmija és nem állítottam le egy kertben. Azóta lehet hogy beindíthatatlanná vált már.Mostanság ETZ-n tengetem az életem, de ha minden összejön, akkor nemsokára végre visszaülök a jawára.
A 634 végsebességét befolyásolja többek közt az, hogy sok eredetileg oldalas volt, így a fogaskerék más bennük.
A 634et könnyű rosszul bejáratni. Erről már volt vita, ezért csak úgy fogalmazok, a személyes tapasztalataim szerint ha bejáratáskor nem mentek vele 4500 fordulat fölé, később már nem is lehet. Megint csak a saját tapasztalatom az, jó fúvókákkal ellátott jó karbival, jó légszűrővel , jól beállított gyújtással, megfelelő gyertyával a bejáratási idő végén 6000 fölé lehet pörgetni a 634et.
De minden 634nek illene 120 km/ó felett teljesíteni.
A 634ek nehezen indulnak szerintem. Ezt tovább lehet még rontani csomó mindennel. Pl gyenge aksival még nehezebben indul.
Ne felejtsd el, a 634en úsztató van, nem szivató. Lebyomva tartod addig amíg kibuggyan a nedű, aztán kezded el rugdosni. A motor állapotától függően 3-6 rúgás szokott kelleni.
A dögség a dologban az, hogy ha még se indul 6.ra sem, két dolgot tehetsz. Vagy tovább rugdosod, hátha elkapja egyszer és beröffen mert túl sok volt az úsztatás. Vagy úsztatsz még egyet, mert úgy véled kevés volt még neki. Ha úsztatsz megint két eset lehetséges. A dússbb keverékkel beindul. Vagy megszívja magát a motor, visszanyomja a benzint a légszűrőbe. Ha visszanyomja, vagy rugdosod órákig esetleg a gyertyák pucolgatásával együtt, vagy lehúzod a légszűrő csövét és úgy rugod be. Volt egy időszaka a jawámnak amikor gyenge aku fesz miatt mindig csak lehúzott légszűrővel lehetett beindítani. Idővel majd megszokod, milyen időben mennyit kell nyomni az úsztatót.

Hogy mennyi olaj kell bele? Nem emlékszem, és nem is találom most az adatot. Mintha valamivel több kellene bele 1 liternél. veszel kettőt. :D 8 deci betöltése után elkezded lassabban tölteni, nézed az olajszint ellenörző furatot, szivárog e már ott az olaj. Ha szivárog, elég olaj van benne.
Az olaj sűrűslge változó lehet a kuplung, a fogaskerekek, stb állapota miatt. Én elsőre 40w-t tennék bele, azzal nagy bajt nem csinálsz. A gyári ajánlást nem találom, majd valaki csak ide írja. De szerintem annál azért célszerűbb egy picit sűrűbbet használni.Nekem sokáig 80 wolt benne, nem is volt rossz, kellemes hangja volt a blokknak, csak a kuplung nem volt vele tökéletes. Ha jól emlékszem, rendesen szeretett megtapadni.Most 40 van benne.
De még egyszer, remélem valaki csak tudja a gyári adatot.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu