hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 27. péntek 
János

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-03-25 11:20:48

A 634eknél szerintem így kezdődik a váltó tönkre menetele. Eddigi tapasztalataim alaojá(5 ilyen hiba) Ezt vagy a léptetőbilla kopása, vagy elhajlása okozza.De elméletileg lehetségesbek tartom léptető szerkezet csavarjainak fellazulását, illetve annak kopását.
A kapcsoló körmökre nem gyanakszom, mert azt hiszem, az azok által okozott hiba mindig párban jelentkezik. Talán az egyes a hármas sebességgel, a négyes a kettessel.De lehet hogy tévedek, és más váltóra emlékszem.
Érdekes módon mindig a negyedik veszi észre elsőnek az ilyen hibákat.
Nem lenne nagy a baj, mert viszonylag olcó az alkatrész hozzá. a multkor még kapni is lehetett. De szét kell húzni a javításhoz a blokkot valszeg.Egyedül talán a léptetőszerkezetet tartó csavarokat lehet meghúzni széthúzás nélkül. Ha jól van még előttem a kép.
A 634 széthúzásánál az a nehézség hogy millió csavar fogja össze, először biztosan nem vesz észre egyet kettőt az ember.
Szerintem ha nem zavar nagyon a dolog, egyenlőre használhatod így. Nagy valószínüséggel először teljesen használhatlan lesz a negyedik, és csak utána jelentkezik a hiba a többi fokozatnál.
De azért ütemezz be valamikorra egy generált.
Szerintem.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu