hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2010-12-02 00:23:51

Ne nézzünk adatokat késő van! amúgy is gőzöm sincs melyik motornál milyen főtengely elékelés az ideális. Mondok inkább két nagyon hülye példát.

1.
Van egy kanyar 60-al be tudod venni a "rángatós" géppel.
Bele mész a motoroddal 56-al és azt érzed, hogy csúszkál a hátulja. Ezt fokozod amíg azt gondolod, hogy határon mész. Ha ügyes vagy beveszed 60-al.
2.
Van egy kanyar 60-al be tudod venni az egyenletes géppel.
Oda mész a tök egyenletesen járó (végtelen hengerszámú) :-D motoroddal 56-al és simán beveszed. Majd mész 60-al és ismét simán beveszed. Majd bele mész 61-el és tuti kiesik a sportszelet a nadrágodból, mert akkorát borulsz mint állat.

Ez egy elég barom példa, de lebutítva ilyesmivel tudnám jellemezni, hogy mi az a "kontrolálható".

A kanyarsebesség csak egy dolog, de kigyorsításkor, a rángatós motornál mindig van egy pillanat, amikor csökken a keréken a forgatónyomaték és a kerék meg tud tapadni. Ettől kevésbé hajlamos a megpörgésre, illetve a motoros ismét jobban érzi meddig lehet húzni a gázt.
Ettől a "rángatós" jobb a kanyarban és pláne jobb a kigyorsításkor.
A sornégyes sport motorokat egyébként így gyártják, elékelt főtengellyel "rángatósra"! :-)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu