hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Miklósbácsi - 2010-12-01 21:10:47

Ha maradunk ennél a 4:1 dolognál az előbbi kerék és fordulatszám adatokkal, akkor 4T és 1 henger esetében fél kerékfordulatra jut 2 főtengelyf., tehát amíg 45 fokot fordul a kerék, addig tart a terjeszkedés. De a lényeget még mindig nem értem, nem is válaszolt rá Attila. Mi az, hogy kontrollálható? Nekem az a célom, hogy minél egyenletesebben járjon a motor, nem? Akkor tudom elkerülni a csúszást.
De hogy még mindig a példánál maradjunk, akkor vegyük a Jawat. 2T, tehát itt minden felső holtponton van egy gyújtás. Viszont a két henger és a 180 fok miatt nem 4, hanem 8 gyújtásunk van egy kerékfordulat alatt. Tehát amint véget ért az egyik terjeszkedés, már jön is a másik. És el is tűnik a rángatás, mert nincsen úgymond üres ciklusod. De ha nekünk mégis a rángatás a jó.... és tényleg így van, akkor egy 4T 4hengernél miért nem gyújt minden egyszerre? Mert pontosan 4T és 4henger kell ahhoz, hogy minden főtengelyfordulatra essen 2 munkaütem és mihelyst nyit a kipufogószelep, egy másik helyen már jön is az újabb gyújtás. De az elméletedet akkor sem értem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu