hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 28. szombat 
Kamilla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Gyula-bá - 2010-10-08 20:36:24

A megelőző 5 hozzászólással kapcsolatban abban egyet érünk, hogy a 2 és 4 üteműek különböző előgyújtási karakterisztikával rendelkeznek. Azzal is tisztában vagyok, hogy a kétüteműek karakterisztikája (visszahajló) is függ a töltéstől (a fojtószelep állás közelítőleg jellemi), ami a valós estben, a kettő redőjeként az ábrákon látható jellegű görbét eredményez.
A Vape-val kapcsolatban viszont nem erről van szó, ugyanis a töltést (terhelést) nem érzékeli csak a fordulatszámot. Ezért úgy kellene működnie mint a Trabi szabályozó vagyis alacsony fordulatszámról indulva folyamatosan növelni az előgyújtást (kb a max nyomaték fordulatszámáig) majd onnantól állandó értéken tartani (esetleg csökkenteni)gondolva a terhelés szerepére is. Ezzel szemben amiről a kérdés szólt: miért csökkenti folyamatosan a Vape az 1500-6000 f/min tartományban az előgyújtást? A válasz most sem tudom.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu