hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2010-06-10 15:11:19

Én még nagyobb százalékot is megkockáztatnék. A jawával pár tízezret lenyomtam és a gyújhtáson kívül csak a dinamó forgórészem hibásodott meg. Valszeg az is csak azért, mert valaki kiszerelés után rosszul tette le a földre és megsérült a huzal lakkozása. A gyújtásról pedig csak ént tehettem, miért nem tettem fel elektronikusat,pedig már 1986 ban is gyártottam pár darabot?!! (tényleg nem tudom megmagyarázni)
Az ETZbe is belenyomtam 10et huszat, de csak egy gyújtáselektronika hiba és egy felrobban bolgár gyújtótrafó az eredmény. A ygújtás elektronika hiba is az én saramm, nem rögzítettem rendesen a fesszabot a nyákhoz és a rázkódás letörte. Nem szoktam hibázni, de azért isten nem vagyok, néha én is elszúrok ezt azt.
Egy modern motor ha annyi gondozást kapna csak mint a jawák, ETZk szoktak kapni, ezret sem mennének el hiba nélkül. Vegyük csak például az 500 kilométerenkénti láncspriccelést. Ha azt kihagyjuk igencsak hamar jön a lánc szakadás. Tehát megbízhatóság, strapabírás szempontjából a régi szoci jöszágok talán különbek is voltak mint a mai métnöki csúcsremekek. Szerintem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu